Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Historia

Av Cassandra - 10 oktober 2011 11:58



Har en lååång historia uppsats som ska lämnas in imorgon. En sak jag har sagt många gånger när det kommer till den här uppsatsen: Jag är körd. Oh yes I am. Jag har bara skrivit svaren på de första 5 (?) frågorna, resten har jag skrivit stödord till bara. Jag måste vara uppe hela natten om jag ska hinna klart! D: Jag åkte till skolan en timme tidigare idag för att jag tänkte jobba på den, men jag är så trött så det blev knappt gjort någonting alls... :(


(plz kill me?)


Nu sitter jag iaf i mattesalen, börjar snart. Kollade nyss FirstClass  och fick veta att vi har läxförhör idag. Jag visste inte ens att vi hade läxa.


(plz kill me?)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 februari 2012 15:30

         

Av Cassandra - 7 februari 2012 10:31


Haha, jo, på grund av att jag är så lättuttråkad idag så googlade jag "I am bored, what should I do?" eller något sånt... Hittade en länk. Skrttade ihjäl mig nästan!! Under lektion... Haha XD Här är länken: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?...

Av Cassandra - 7 februari 2012 09:02


...när jag tröttnar på allt innan jag ens börjat. Somnade 7 igår kväll, vaknade 12, somnade inte om igen förän halv 6 på morgonen... När jag ska upp klockan 6. Kom till skolan bara för att få veta att vi har sovmorgon, dom hade tydligen sagt det unde...

Av Cassandra - 2 februari 2012 14:43

När jag kom till bildlektionen förut så sa läraren att vi skulle på en utställning under lektionen :D :O Här kommer massa (mobil) bilder:                           ...

Av Cassandra - 31 januari 2012 19:15

            Jävla skitdag, inte ens hemma från skolan än.... (I hate trains) ...

Ovido - Quiz & Flashcards