Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Cassandra - 3 oktober 2011 14:17

Dagen är räddad! (Fjäskar våran lärare för oss? O.o)


   


Det var faktiskt som en del av en matteuppgift, men ändå! <3

Av Cassandra - 3 oktober 2011 13:30

 

Av Cassandra - 3 oktober 2011 12:12

Jag går ju designlinjen på gymnasiet, och när jag berättade att jag aldrig ens lekt med eller provat photoshop blev jag praktiskt taget idiotförklarad av mina klasskompisar (schysst va?)^^ I alla fall så sov ju Sandra över hos mig fredag - söndag (hon stannade en extra natt) och hon är EXTREMT bra på photoshop, s hon hjälpte mig. Jag var hemma med huvudvärk på torsdagen, så jag laddade upp bilder på datorn från kameran då. Då startades ett fotoprogram, iPhoto, automatiskt. Jag fastnade direkt. Jag höll på att redigera och ordna med bilder till klockan halv ett på natten! Jättelätt och bra. Det fick mig att börja "leka" med photoshop, med Sandras hjälp. Nu blir klassen nöjd^^


Exempel:


Före:

Under: 

Efter:    

Vad tycks? :)

Ovido - Quiz & Flashcards