Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Cassandra - 15 oktober 2011 19:57

När jag loggade in på facebook förut idag såg jag att Danny Saucedo hade lagt upp en länk med orden: "‎Danny Saucedos framförde sin vackra låt "Cassandra" på 'Tillsammans för Världens Barn-galan' i SVT1 igår."


Min omedelbara reaktion: "Cassandra?! Fan va coolt!! MÅSTE LYSSNA!!" :D *kort paus* "Hoppas fan den är bra!" O.o


Vilket den är. Så jag har spenderat nästan hela dagen med att lyssna på den^^ Känns dock lite ego^^' Jag kan ärligt säga att jag ALDRIG har hört en låt där mitt namn är med många gånger förr xD


Jag har kommit fram till följande: I princip alla hormonstinna, gravida kvinnor kollar på program som "Tillsammans för Världens Barn- galan", vilket betyder att det är mycket möjligt att det kommer en så kallad Cassandra- bomb om några månader. Alltså att väldigt många barn döps till just Cassandra. INTE BRA!! Jag gillar att ha ett (relativt) ovanligt namn... Man tycker ju att han åtminstånde kunde ha stavat med K eller något...? Jaja. Here it is and I like it :D

Ovido - Quiz & Flashcards