Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Cassandra - 11 oktober 2011 13:54

Nu kom huvudvärken också. Smärtande, tryckande. Som om huvudet är inuti en tryckkammare. Yrsel. Illamående. Det känns som om jag kommer svimma om jag inte lägger mig ner, snart.


Here we go again...

Av Cassandra - 11 oktober 2011 13:32

Hade elevrådsmöte förut, det var jätteroligt! :D De förra mötena vi haft så har vi inte gjort så mycket, men den här gången gjorde vi olika lekar och sånt för att lära känna varandra lite. Vi designade även årets skoltröja. Det var riktigt roligt, för vi skämtade hela tiden, bland annat om Einars så kallade målarkunskaper xD (till exempel så trodde någon att han målade en kanin när han egentligen gjorde en skiss å skoltröjan... XD)

Vi började planera en talangjakt på skolan också, eftersom jag går i en estetisk skola så är det många som vill ha det^^ Vi pratade jury, priser med mera. Vi kom överens om att alla skulle prata i sin klass om vad de ville ha för priser för att vara med i talangjakten.

Av Cassandra - 11 oktober 2011 10:43

Känns som om jag bara har historia! Haha^^


Prov idag, var det ju... Men eftersom jag ALLTID pluggar helt hysteriskt dagen innan prov, och jag igår mådde otroligt illa (migrän, med mera) så gick det inte så bra med det... Jag somnade bokstavligt talat på mina anteckningar! Hann inte plugga på om romarriket alls... Så imorse gick jag och pratade med min lärare, som var väldigt förstående och vi kom överens som att jag ska göra provet på fredag förmiddag (då vi är lediga, börjar halv 1 på fredagar om man inte går på mattehjälpen då... Vilket jag kommer göra efter provet^^). Aja, nu ska jag alltså plugga romarriket och antikens Grekland som en galning tills på fredag. Har bara haft ett prov sedan högstadiet och det fick jag E på, och om jag inte får bättre på det här så blir jag deprimerad... Jag blir det om det inte går bra på prov^^ Jag behöver bekräftelsen. Fast just nu behöver jag mat. Lunch om 9 minuter :D Få se vad Kajutan serverar idag :P Fast lunchen är bara i en halvtimme, sedan är det elevrådsmöte :(

Ovido - Quiz & Flashcards