Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Julklappar!

Av Cassandra - 16 november 2011 14:32

Otroligt nog så har jag börjat tänka på julklappar den här veckan- vilket är typ 1 månad tidigare än vad jag brukar...^^ Såhär ser listan ut, hittills:


Mamma: Klar! (om det nu räknas...) Får se om det blir något mer, blir det troligtvis :)

Micke: Vet vad, ska köpa det innan jag åker till mormor och morfar över jul.

Mormor och morfar: Klar!

Cia: Typ klar, vet ungefär vad, ska kolla idag och sedan troligtvis köpa nästa vecka när jag fått min månadspeng :)

Chris: I HAVE NO FUCKING IDEA!!! D: (vad vill 17- åriga "macho"- killar ha i julklapp?)

Bhol: Delvis klar

Fidde, Mica, Kim: Återigen: Klar, om det nu räknas, men kommer inte på något bättre! Kanske blir något mer^^

Sandra: Jag har en PLAN! :D


   

 
 
sofia

sofia

16 november 2011 17:43

va skönt att du verkar nästan klar! =) jag är lixsom låångt efter dig haha! klar med typ 1? =P

http://dendarbruden.bloggplatsen.se

Cassandra

17 november 2011 09:05

Haha, så brukar det vara för mig med! XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 februari 2012 15:30

         

Av Cassandra - 7 februari 2012 10:31


Haha, jo, på grund av att jag är så lättuttråkad idag så googlade jag "I am bored, what should I do?" eller något sånt... Hittade en länk. Skrttade ihjäl mig nästan!! Under lektion... Haha XD Här är länken: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?...

Av Cassandra - 7 februari 2012 09:02


...när jag tröttnar på allt innan jag ens börjat. Somnade 7 igår kväll, vaknade 12, somnade inte om igen förän halv 6 på morgonen... När jag ska upp klockan 6. Kom till skolan bara för att få veta att vi har sovmorgon, dom hade tydligen sagt det unde...

Av Cassandra - 2 februari 2012 14:43

När jag kom till bildlektionen förut så sa läraren att vi skulle på en utställning under lektionen :D :O Här kommer massa (mobil) bilder:                           ...

Av Cassandra - 31 januari 2012 19:15

            Jävla skitdag, inte ens hemma från skolan än.... (I hate trains) ...

Ovido - Quiz & Flashcards