Alla inlägg den 3 november 2011

Av Cassandra - 3 november 2011 16:37

       

     

Nej, inte båda onepiecearna (om man kan säga så?) men en av dom, vet inte vilken än^^ Och någon sorts värmeskydd för håret :)

Av Cassandra - 3 november 2011 14:01

Jag vaknade klockan 7 ungefär, Cia väckte mig när hon gick ner för att tvätta.

Vi funderade på att äta frukost på ett café, men ångrade oss eftersom vi köpt bröd kvällen innan.

Efter frukosten gjorde vi i ordning oss, jag stylade håret med några produkter Cia hade hemma (fördelen med att - då och då- bo med sin frisör^^)

Vi tog spårvagnen in till Nordstan, handlade lite på Hemköp och lämnade in ett par skor på lagning.

På vägen till salongen köpte vi 2 små latte och en isté, vi var dom första att utnyttja deras nya erbjudande med gratis muffins vid köp av varma drycker :)

Vi satt i salongen med Cias kollega och fikade en stund, Cia skrev ner min önskelista till jul (det jag kommit på) och jag fick ett schampo av henne (Tack igen! :D)

Klockan 11.17 tog jag pendeltåget till Kungsbacka där mormor hämtade mig.


Om 3 år är det här mitt liv. Då går jag första året på Chalmers, industridesign. Jag bor troligtvis i en stuga i mammas och Mickes trädgård innan jag flyttar till min första egna lägenhet i centrum. Jag längtar!

Ovido - Quiz & Flashcards