Alla inlägg den 2 november 2011

Av Cassandra - 2 november 2011 22:29

Idag har det varit fyllt upp! Jag och mormor åkte hemifrån klockan 10, vi åkte till mormors nya jobb och hämtade hennes arbetstider och dom pratade lite och så.


Efter det åkte vi till Jossans grav (Jossan är min syster). Först kände jag knappt igen den eftersom någon (troligtvis hennes pappa eller farmor) har varit där och lämnat en massa stenar... Vet inte riktigt vad jag tycker om hur det blev. Tror inte jag gillar det... Det ser... opersonligare ut, tycker jag, och det var enligt mig fel av dom att göra så utan att prata med oss om det först. Även om det var hennes pappa som gjorde det, så borde han ha pratat med oss om det, vi är ju trots allt henes syskon och mamma. Jaja... Jag vänjer mig kanske? :/


Före:

  

 

Efter:

 

Efter att vi varit på kyrkogården åt vi på McDonalds, sedan gick vi runt i Mölndal lite medans vi väntade på att vi skulle möta Linus och Junior, eftersom vi (jag) hade bestämt fika med dom. Då hade jag sådan mensvärk så jag inte ens kunde stå upp, så vi gick in på apoteket och köpte ett paket Pronaxen (hur det nu stavas). Efter två sådana mådde jag väldigt mycket bättre, och fikan gick bra :) Linus var snäll nog att informera mig om att jag inte alls hade slutat gå i sömnen (vilket jag trott). Nej, för tydligen har jag flera gånger när dom varit hos oss mitt i natten gått ut ur rummet, smällt igen dörren och ställt mig i hallen. När han frågat vad jag gjort så har jag (tydligen) svarat (relativt högt): "Jag skulle bara..." *obegripligt mummel* och sedan vänt på klacken, gått in i mitt rum och smällt igen dörren igen. Jahapp... Då vet man det.


Sedan lämnade mormor mig hos Cia (min moster) eftersom jag skulle sova över hos henne. Hon släppte av mig i salongen eftersom Cia skulle klippa mig och så, och mormor passade på att färga håret hon med. Jag tonade mörkare och färgade 3 blodröda slingor, bakom öronen och en vid sidan av luggen. Jag bestämde mig för att jag ville ha lockigt hår idag, vanligtvis brukar jag be henne platta det... Såhär blev det:



Nu ska vi förtsätta kolla på Pirates of the Carribean, on Stranger Tides (Cia utlöste True Blood- pause^^)

Hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards