Alla inlägg den 16 november 2011

Av Cassandra - 16 november 2011 14:32

Otroligt nog så har jag börjat tänka på julklappar den här veckan- vilket är typ 1 månad tidigare än vad jag brukar...^^ Såhär ser listan ut, hittills:


Mamma: Klar! (om det nu räknas...) Får se om det blir något mer, blir det troligtvis :)

Micke: Vet vad, ska köpa det innan jag åker till mormor och morfar över jul.

Mormor och morfar: Klar!

Cia: Typ klar, vet ungefär vad, ska kolla idag och sedan troligtvis köpa nästa vecka när jag fått min månadspeng :)

Chris: I HAVE NO FUCKING IDEA!!! D: (vad vill 17- åriga "macho"- killar ha i julklapp?)

Bhol: Delvis klar

Fidde, Mica, Kim: Återigen: Klar, om det nu räknas, men kommer inte på något bättre! Kanske blir något mer^^

Sandra: Jag har en PLAN! :D


   

Av Cassandra - 16 november 2011 10:22

 

Jag svär att jag någon gång i mitt liv ska vara ägare till en dalmatiner!!

Ovido - Quiz & Flashcards