Alla inlägg under mars 2010

Av Cassandra - 3 mars 2010 18:21

Hejsan!


Jo, som det står på rubriken så ska jag och Shi sova på ungdoms gården i natt. Det ska bli jättekul! Det är 10 killar och 10 tjejer som ska sova där tillsammans med ledarna. Ralle ska vara där oxå, så vi kommer nog inte sova så mycket... (han har ADHD, e helt hyper). Fler som ska sova där: Hanna (hatar), Sanna, Robin (som jag e kär i... :$) sedan finns det nog inga fler som jag känner som ska sova där... Eller jo, troligtvis, men jag vet inte vilka. Hoppas Susanna ska det! Men jag tror inte det... :'( Fler som kanske ska sova på UG inatt är; Jimmy, Johanna och Amanda (hatar). Alla dom går i min klass. Och en till Robin ska sova där, jag glömde skriva med honom... Det kommer inte bli kul. Han bajsar på sig hela tiden. Och inte lite heller. Det stinker verkligen. Nästan alla mobbar honom. Och inte bara för det. Det riktigt skriker 'mobboffer' om honom. Alla som inte mobbar honom håller sig undan från honom. Jag tillhör den senaste katekorin. Det faktum att han e kär i mig gör inte precis saken bättre... Jag hatar honom. Han e elak. Mot Shi. Med flera. Det får mig att se rött och det har hänt flera gånger att jag har varit tvungen att gå för att inte ge mig på honom. Och om jag gör det, finns det många som hänger på. Tro mig. Han skulle inte ha en chans. Jag vet. Han kan inte hjälpa att han skiter på sig (kanske...). Men det är inte bara det. Även om det inte var så, skulle jag ändå hata honom.


Nu till en annan Robin. En Robin som får mig att tappa andan, som invarderar mina tankar och gör mig helt röd i ansiktet. En Robin som jag är såååå kär i. Och vi bor grannar. Yey. Han och Ralle kom hem till mig igår. Jag blev överlycklig! Vi e vänner, och han och min brorsa e typ bästisar. Innan han kom till mig så gick jag hem till honom för att hämta pengar som han var skyldig mig. Ralle var där, och han blev ganska förvånad över att jag kom till Robin. När jag berättade det för mammas pojkvän sa han; " Ja, tänk dig då hur förvånad han kommer bli när han komme dit kl 10 på morgonen och du ligger och sover i Robins säng." Jag bara stirrade på honom. Och när Robin var hos mig så tog jag hans mössa, och mamma så till Robin att man kan hota med att pussa tjejer som gör sånt så släpper dem. Jag trodde faktiskt att Robin skulle göa det. Det såg ut så. Men han kommer definitft att komma ihåg det. Suck. Mammor. Hoppas att Robin kommer ikväll. Han kanske ångrar sig. Fast så blir det Hanna oxå.... Så fort jag ens kommer i närheten av Robin så blir hon galen! Hon hatar mig verkligen. Det är ömsesidigt, kan jag lova! Undrar vad hon skulle göra om hon fick veta att jag har varir i Robins rum, ensam med honom. Undrar vad hon skulle göra om hon fick veta vilket stort leende Robin gav mig första gången jag kom hem till honom. Han blev överlycklig. Jag blev förvirrad. Och undrar vad hon skulle göra om hon fick veta hur tätt vi låg ihop varann i min säng igår kväll.... Hon skulle bli galen!! Haha. Rätt åt henne. Jaja, ses väll.


( jävla lång text det blev då...!)


Ses!


// Cas

Ovido - Quiz & Flashcards