Alla inlägg under oktober 2010

Av Cassandra - 25 oktober 2010 10:30

Hej!


Nu är det såhär att jag tänker skriva ett jätteintressant inlägg om min skolväska. I fredags så skojade jag och Shi med Robin och Johan, jag tog Johans keps och Simone tog Robins älskade, rööööda turmössa. Som hämnd så tog Robin MIN väska!! Vad är det för rättvist med det!? Aja, jag sa bara till Robin "Bra, då kan du bära hem den sen." (vi e grannar) Sen gick jag. Sedan tog han med den till UG i fredagskväll. Jag gnällde över att då måste jag ju bära hem den själv iaf. Så han skulle komma med den på lördagen i stället. Gissa vad- han kom inte! Så jag träffade honom nyss, då sa han att den e hemma hos honom och att han hade öl i den som han spillde.... SHIT!!! Jag hade en halsduk där i som jag håller på att sticka i slöjden. Och den luktar öl nu. Och jag kan inte tvätta den och jag ska ha med den till skolan på fredag. Toppen..... I have a problem here... *gulp*


Aja, jag börjar lektion nu. (Som om Nikki någonsin bryr sig om man kommer försent eller skolkar... Han verkar knappt märka det)


// Cas

Ovido - Quiz & Flashcards