Alla inlägg under december 2009

Av Cassandra - 28 december 2009 18:51

Hej igen!


Cas här. Jag har nyss kommit hem från Gekås. Jag har aldrig shoppat så mycket i hela mitt liv! Tills nu, alltså. Jag handlade "bara" i 2 timmar, men jag shoppade för... *djupt andetag*... 1433 kr! Puh. Jag har bara lite mer än hundra kronor nu. Vill ni veta vad jag köpte? Om nej, sluta läs. Jag köpte:


  • långkalsonger
  • 2 nitbälten <3<3<3
  • en överdragnings tröja som jag tycker e skitsnygg, men som dem andra tycker ser konstig ut (vilket bara får mig att gilla dem ännu mer- jag älskar galna saker och personer!)
  • en till överdragnings tröja (i skrikig färg <3 )
  • en pyjamas
  • trosor
  • benvärmare
  • hårklämmor
  • 2 par sportbyxor
  • en hårtork
  • DVD- High scool Musical 3 (nu har jag alla 3 ^^)
  • DVD- Hannah Montana meet Miley Cyrus consert 3D
  • CD- Green Day 21´century breakdown <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 love GD!
  • CD- Beyoncé I am
  • Soundtrack Hannah Montana Miley Cyrus (som jag kom på att jag redan har FAN!!)

Det var allt... Besök oss gärna igen!


/ Cas ( som numera har migrän och troligtvis feber och längtar tills lördag då hon får åka hem och sova över hos Shi <3 )

Av Cassandra - 26 december 2009 16:30

Hej!


Jag skrev ju att jag skulle skriva om mina julklappar, och här kommer det. Men först lite allmänt. Chris och morfar har åkt för att lämna Cia i Kungsbacka. Vi har bestämmt att jag och Chris ska åka hem på lördag nästa vecka,och vi ska till Ullared på måndag och spendera pengar. yey! Och jag har räknat ut att jag kommer ha cirka 2000 kr när vi ska dit, för jag har fått 1000 kr i julklapp, jag har 100 kr kvar från månadspengen, jag har tjänat pengar på pandaförsäljningen som mamma ska sätta in på mitt konto, sedan ska jag få pengar av pappa och farmor oxå. Jag vet inte hur mycket det blir. Och jag har sagt åt Simone att hon ska blogga snart. Cia klippte mitt hår efter frukosten idag. Jag har kortare hår nu, och mer uppklippt. Jag gillar den, fast jag hade tänkt låta håret växa ut så det blir långt. men men. vad gör man? Mamma ville att jag skulle mms:a en bild till henne, men det bara krånglar. Herregud, jag börjar låta som pappa. INTE BRA! Det finns en anledning till att jag nästan aldrig skriver om honom. Tillbaka till ämnet. Jag skulle ju skriva om mina julklappar. Det faktum att jag är yngst gör att jag får mest julklappar :D <3 Här kommer det:


  • 1000 kr
  • linne
  • halsband
  • 2 målardukar
  • oljefärg
  • palette
  • penselset med bälte att ha dem i när jag målar <3
  • tofflor
  • penna
  • ögonskugga
  • okänt antal kr från pappa o farmor
  • CD-skiva 'Välkommen hem'- E.M.D
  • CD-skiva 'Bad'- Michel Jackson
  • Presentkort på ginatricot
  • väska
  • glansdroppar till håret
  • Ashton Kutcher Collektion <3<3<3<3<3 L-O-V-E!!! fast den har inte levererats än :(

Det var nog allt... Jag ska få av mammas ex oxå, när jag kommer hem.



Vad fick DU i julklapp???- kommentera!!

/ Cas

Av Cassandra - 24 december 2009 00:35

God Jul!!


Vet inte vad jag ska skriva... Ville bara önska alla er en mycket god jul! Det har nu varit Julafton i 38 minuter, vilket betyder att klockan snart är 20 i 1, vilket i sin tur betyder att jag "snart" ska gå och lägga mig. Skriver mer senare idag, om jag har tid, annars blir det imorgon. Då ska ni få veta exakt vad jag fått i julklapp :-)


God Natt, sov gott, dröm sött (men slösa inte på sockret) och allt sånt där. Ses!


/ Cas


P.S Blev kort inlägg idag, men skit samma. Hade inte mycket att säja. D.S

Av Cassandra - 21 december 2009 16:32

Snart e det jul, få se..om 3,5 dagar ungefär :)

Jag har köppt en del julklappar (förutom till Marcus >_>'' Sry Makkan...) Aja, tänkte köpa godis till honom men det e inte så bra kom jag på för han blir så himmla hyper...-_-'' Så...Jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till honom, om jag gör något till honom så kommer han bara slänga det eller förstöra det (tro mig..)

Hmm...Ja, jag  hungrig nu, det kan vara en bra anledning, jag har inte ätit någonting idag ^^'

Naa!! Saknar Veronica mega-myycket!!! <333

Längtar även mega-mycket till Sportlovet för då ska jag få  åka till Henne :'3

Men det kommer nog bli en aning pinsamt >///<


Nja, vad ska man mer skriva? ^^' venne..aja, skriver mer någon dag <:

Av Cassandra - 18 december 2009 09:37

Hej!!


Jo, nu är det Jullov :-) Yey!! Och det var föreställning i skolan (jättedålig) och så har vi fått betyg idag, Jag har fått migrän (min julklapp från Shi, eller något). Jag vill åka till Spanien (varmt!!). Och betygen, ja... min brorsa fick bara 2 betyg^^ G i Sammhällskunskap o bild. Jag fick 3 VG (bild, biologi, engelska) och massa G, inga IG och inga MVG . / Cas




Ja, som Cas/Cha (vad heter hon O__o?!) Och det är jullov yay!! (va?) Och som även hon(texten däruppe) skrev att vi fick betyg idah :D I betyg fick jag ett MVG (i bild, så förvånad man blira =__=) Och IG i engelska(men jag trodde jag var bra i engelskan TT^TT) Och resten var en massa G :D (Noooo!!!! D':) Jo, julklappar...det ska jag fixa imorron >:D Herrå! 0(=^w^=)0

//Shi

Av Cassandra - 15 december 2009 22:14

detta hände när jag (shi) o Cas hade omprov i Fysik xD LoL!!



  

Av Cassandra - 13 december 2009 17:37

Det är så många frågor i mitt huvud just nu! Vem är jag? Finns jag av en mening? Är det något särskillt jag finns här för att göra? Vad är det, i så fall? Skulle jag klara av det? Hur får jag reda på vad det är? Finns det något inom mig, mer än skelett och blod och allt det där? Ska jag flytta till pappa? Jag klarar i alla fall inte av att bo hos mamma längre. Men skulle jag klara av att bo hos pappa, då? Skulle jag kunna bo kvar hos mamma i alla fall? Även om Chris flyttar? Skulle jag klara av att vara ifrån alla mina syskon? Idag har jag och Chris pratat oavbrutet i 3 timmar. Igår pratade vi oavbrutet i 2 timmar. Skulle jag klara av att vara utan dem samtalen? Eller Chris över huvud taget? Skulle jag klara av att flytta ifrån mamma, och mina kompisar?



fortsättning följer....


/ Cha

Ovido - Quiz & Flashcards