Alla inlägg under oktober 2009

Av Cassandra - 20 oktober 2009 12:00

Igår så hade ja nog världens tråkigaste utveckingssamtal. Vi satt med läraren i minst 3 timmar!! Fattade inte hur jag stod ut -_-'' Men vi pratade mycket om hur jag var i skolan och hur det gick för mig med skolan. Som vanligt så är jag ju dålig i alla ämnen..men nu ska vi inte tänka negativt här xD JJag var rätt så negativ på utvecklingssamtalet så jag drog allt neråt än att se från den ljusa sidan. Sedan pratade vi lite grann om att jag sjunger mycket och ska anmäla mig till idol när jag blir 16 år :D Sedan så pratade vi om allt tråkigt >.> som skolarbete och att jag måste lära mig att äta mer..och äta frukost varje morgon. Jag var så duktig idag att äta två mackor till frukost!! :D jag är värd någoting xD haha, ne..eller jo..det är jag >:D Hmm...när dom hade pratat färdigt om det tråkiga så sa de att jag skulle skriva ner saker som jag behöver träna på för att kunna bli bättre ^-^ Men allt blev dött..jag kom ju inte på någonting, så mamma & Helene fick säga saker som JAG ska träna på. jag har ju börjat lite med det dära om frukosten >.> Aja, efter allt tråkigt så fick jag nästa nog, för jag var ju dreethungrig!! TT^TT  Stackars mig!! xD ne, det är inte synd om mig ^^' Inte just nu iallafall. Fasst jag har ju matte så, det är en liten bit synd om mig Oskyldig Hmm...ja, jag beordrade mamma att köpa en risifrutty och det funkade xD jag är bäst på sånt..ne, det är jag inte..men hjäp vad jag ljuger om mig xD Det känns som om jag är klar..jag är nog det Skrattande


//Shi

Av Cassandra - 16 oktober 2009 14:37

hej! Jo, det var coopern idag... Inte bra! Hade typ panik...

 

Men det gick ju så j***a bra alltså!

 

Både jag och Shi slog våra rekord med 6 MINUTER!!!! f*N VA GRYMMA VI E ALLTSÅ^^


OK, jag vet, jag har bra självförstoende just nu, och är troligtvis lite småkaxig... Skit samma! Det har jag rätt till tycker jag!


Vill ni veta vårat knep...??

 

 

VI TÄNKTE PÅ VOFFLOR MED SYLT, GRÄDDE OCH MASSA SOCKER^^ =D

 

Och vad som hände mer idag...


* Det var jättegod mat i skolan idag! O__O Revbensspjäll! yeay!

* Det var sovmorgon idag!

* Min brorsa är läskigt snäll mot mig! Ni anar inte, alltså....

* Första lektionen kollade vi på film

* Andra lektionen hade vi slöjd

* Tredje lektionen hade vi lästimme (men Shi gjorde ett prov hon missade förra veckan)

* Fjärde lektionen började vi en halvtimme tidigare, sprang coopern och gick en timme innan vanligt!

* Och nu är jag här och bloggar i bibblan^^


Vad som kommer hända idag....


* Shi ska sova över och så ska vi ha komedi- kväll och kolla på Björn Gustavsson och Magnus Betnér, kolla på komedi serier och en till film 'Snowdogs' som e jätterolig! (iaf den dubbade)


SES!


// Cha


P.S BESÖK OSS GÄRNA IGEN! ;)

Av Cassandra - 15 oktober 2009 09:02

jo, Shi tvingar mig att blogga, men det får bli snabbt för vi börjar om 8 min. Jo, vi har precis haft so- prov, på Kommun och regering och sådant. Det gick nog inte så bra.... Nu ska vi ha fysikVi hade läxa tills idag, men både jag och Shi glömde det, igen.... Vi har otroligt mycket prov just nu. Vi har fysikprov nästa vecka. Vi har haft 16 prov dem senaste 4 veckorna, och det är 2 prov inplanerade. För övrigt har vi väldigt mycket läxor. Och min brorsa förföljer mig och förstör min friesyr eller hur det nu stavas. Börjar om 3 minuter, ses!!!



/ Cha

Av Cassandra - 14 oktober 2009 16:21

Så, nu har vi börjat blogga då...ja...vad ska man skriva på sin första blogg Cx

Cha och jag har varit i skolan idag, väldigt tråkigt._.' men när det väl var raster så hade vi ju kul xD

Vi hade även coopen idag så...ja, vi sa att vi glömde kläder, fasst det hade vi inte ^^' bara för att komma undan att bli dödade av att springa, för Cha har asma och jag har något skumt ._.'  Aja, på språket idag så hade vi ungefär bara 3-5 minuters lextion xD För vår språk-lärare har den förmgan att prata om allt annat än det vi skulle prata om xD först så började hela gruppen prata om skador. Sedan efter ett tag så började vi prata om något annat..jag undrade hur vi kom in på det ämnet igentligen xD och så skulle hon ju förklara instuktionerna ^-^ det enda som jag gillar den läraren med är att hon kan verkligen prata om allt annat än det man ska prata om xD + att vi knappt lyssnar på vad hon säger, när hon pratar om allt annat än engelska ^^' ujujuj...Jao...skriver mer imorron, då ska jag tvinga Cha att skriva lite :3 ooo..måste skriva en sak till >w<!! Jag har gjort ett stall åt Cha, det heter Hige_ och så så har jag gjort en design till hennes stall ^_^ såhär det den ut :3

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards