Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Cassandra - 20 oktober 2011 20:20

Sedan jag kom hem från skolan så har jag fått en JÄVLA FLÄSKLÄPP!!! Bara pga mitt och Ellinors lilla skojbråk som gick lite över styr... Hon är dödens om den inte har gått bort tills jag ska till skolan imorgon!


Nu chattar jag med Florian som är en tysk utbytesstudent som ska vara i min klass under 2 veckor :) Haha, igår var båda jag och Malin övertrötta och löjligt flummiga, vi höll på och springa runt, skrika, skämta och ställa en massa konstiga frågar hela tiden XD Florian (som går i en katolsk skola) stod där mitt ibland oss och såg livrädd ut XD Under idrottslektionen skulle vi göra en blandning av hinderbana och brännboll, i slutet av hinderbanan skulle vi avsluta med att rulla runt, Florian sa till till mig att han hellre skulle vilja göra kullerbyttor i slutet, då sa jag att han skulle säga det till läraren. Han blev helt chockad och utbrast: "You tell your teachers what to do!?!" Haha, det var så roligt... Världens min också :)

Av Cassandra - 20 oktober 2011 15:28

KOLLA VAD HON GJORDE!!!! D:


Detta gjorde hon när hon tog min dator.... AJ!!! Det ser inte så illa ut men det SVIDER!!!

  Och sedan hände det här....    

Ovido - Quiz & Flashcards