Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Cassandra - 4 oktober 2011 12:12

Kom nyss från skolsyster, jag vaknade nämligen inatt med jätteont på ena sidan av halsen, svårt att svälja och allmänt obehagligt. Iaf så sa hon att jag hade en inflammation, och jag fick ta tempen för att kolla så att jag inte hade feber med. Skolans termometer är lastgammal, insåg jag snabbt. Jag fick sitta där med termometern i munnen i 5 minuter medan skolsystern satt brevid och stirrade på mig och klockan tickade jättehögt. Inte särskilt mysigt.


Nu ska vi till ett museum och kolla på tavlor som en av våra lärare har gjort. Vi slipper lektion :) Skönt med en promenad med, jag känner mig varm (även fast jag inte har feber) och det ska bi skönt att svalka av sig. Jag behöver någon dricka eller något för min hals med. Fast jag har inga kontanter så jag kan inte köpa något. Jag hatar att betala med kort. Jag glömmer alltid bort hur mycket jag har kvar då och spenderar allt för fort eftersom jag alltid tror att jag har mer. Måste leta upp en bankomat.


Min hals vill ha!!:

 

Ovido - Quiz & Flashcards