Direktlänk till inlägg 5 oktober 2011

Drömmar

Av Cassandra - 5 oktober 2011 14:32

Drömde om AiluCrash i natt, haha!

Jag satt i soffan med filten om mig (som jag gjort bara några timmar före) och då kom Ludde (AiluCrash sångare) till våran altan. Jag var ju jättesnorig och chockad och ville inte att han skulle se mig^^' Så jag flydde till badrummet xD

Senare när jag kom upp på övervåningen satt hela AiluCrash på våran altan, drack kaffe och jobbade på melodin på en ny låt. Det visade sig att dom hade köpt huset en liten bit från där vi bor och skulle flytta in där (fråga inte varför!). Iaf så ville dom ha något att göra medan sakerna flyttades in i huset. Jag tror det var basisten som fick jobbet att bestämma var allt skulle vara. Det blev inte bra, och dom fick spendera hela natten med att flytta runt allt igen, haha! Jag tyckte att om dom skulle vara på min altan så skulle jag också vara det, så jag satt där och störde dom^^ Haha, nej, men vi var där ute och flummade och jag lyckades övertala dom att grilla och bjuda grannarna (= mig). Jag älskar grillat! xD Jag lyckades övertala dom om att det var ett bra sätt att lära känna grannarna eller något, när det egentligen bara var för att jag ville ha grillat! Då sa jag till dom att som tack för att de hade suttit på VÅRAN altan och druckit VÅRAT kaffe så var dem tvungna att köra mig hem från skolan varje dag.  Dom gjorde det faktiskt! Dom jobbade i någon studio i Karlstad under dagarna när dom inte var på signering eller hade spelningar eller så.


Mamma drömde att hon och Micke gifte sig. Hon hade valt ut en jättefin klänning, och så kom min bror till bröllopet med A.C.A.B - tröja och militärbyxor. Han tog på sig en skinnväst när vi klagade för mycket på tröjan. Micke kom i tenniströja och jeans ala Alan Harper. Jag tvingade på honom en vit t- shirt och en kavaj. Jag såg ut som "en färgglad jävla bassetgrej!!" Som mamma uttryckte det. Jag hade platåskor, neongröna leggins med svarta prickar, svart volangkjol med lila rosetter, neongul tröja och ROSA HÅR!! Haha XD Det sista gjorde jag säkert bara för att jävlas, min moster färgade håret rosa för någr år sedan. Mamma HATADE det och förbjöd mig att någonsin förga håret rosa^^


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 februari 2012 15:30

         

Av Cassandra - 7 februari 2012 10:31


Haha, jo, på grund av att jag är så lättuttråkad idag så googlade jag "I am bored, what should I do?" eller något sånt... Hittade en länk. Skrttade ihjäl mig nästan!! Under lektion... Haha XD Här är länken: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?...

Av Cassandra - 7 februari 2012 09:02


...när jag tröttnar på allt innan jag ens börjat. Somnade 7 igår kväll, vaknade 12, somnade inte om igen förän halv 6 på morgonen... När jag ska upp klockan 6. Kom till skolan bara för att få veta att vi har sovmorgon, dom hade tydligen sagt det unde...

Av Cassandra - 2 februari 2012 14:43

När jag kom till bildlektionen förut så sa läraren att vi skulle på en utställning under lektionen :D :O Här kommer massa (mobil) bilder:                           ...

Av Cassandra - 31 januari 2012 19:15

            Jävla skitdag, inte ens hemma från skolan än.... (I hate trains) ...

Ovido - Quiz & Flashcards