Direktlänk till inlägg 4 november 2011

Going home....

Av Cassandra - 4 november 2011 14:31

Åker hem till Värmlands skogar idag... :( Vill stanna i stan! Kan ärligt säga att jag aldrig riktigt trivts i Värmland, eller snarare på landet... Jag trivs däremot bättre nu när jag går i skolan i Karlstad och är där nästan varje dag :)


Aja, en nackdel med att bo på landet är att bussarna hem från "Kil där grisarna kör bil och ingen har stil" (så sant) bara går varannan timma på kvällarna, och mitt tåg är såklart i Kil en minut efter att bussen åkt från Kil... Typiskt. Jag smsade iaf Fidde och han sa att han kunde köra hem mig :D (Tack igen :D) Är hemma vid klockan 20. 00 ungefär, ska duscha, övertala mamma att sätta igång en tvättmaskin (EFTER att jag duschat!! Don´t want to go down that lane again...) och sedan ska jag kanske börja packa upp, har en tendens att låta väskan stå mitt på golvet, ouppackad, i typ evigheter innan jag tar tag i det...^^


Morfar är och tvättar bilen och mormor försöker pressa ner en massa saker till mamma i min redan fulla väska, den kommer bli blytung... Varför har folk alltid en tendens att packa ner en massa saker i min väska precis när jag packat klart och bestämt att det är bra så, med tyngd och allt? Slutar bara med att den blir överfull, ofta försöker dom tvinga med mig påsar också, och blytung! Jag var tvungen att be om hjälp av tåget när jag kom hit för mamma hade packat i en massa böcker, typ 20 stycken ("Nej men jag packar bara ner en bok och en DVD- film till morfar." Hmm.... Märkte det.) Jag stör mig grovt på det. I alla fall så ska vi åka in till centralen när morfar kommer hem, jag ska äta något (troligtvis Subway) och sedan åker jag hem :/


UTSTÄLLNING IMORGON!!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 februari 2012 15:30

         

Av Cassandra - 7 februari 2012 10:31


Haha, jo, på grund av att jag är så lättuttråkad idag så googlade jag "I am bored, what should I do?" eller något sånt... Hittade en länk. Skrttade ihjäl mig nästan!! Under lektion... Haha XD Här är länken: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?...

Av Cassandra - 7 februari 2012 09:02


...när jag tröttnar på allt innan jag ens börjat. Somnade 7 igår kväll, vaknade 12, somnade inte om igen förän halv 6 på morgonen... När jag ska upp klockan 6. Kom till skolan bara för att få veta att vi har sovmorgon, dom hade tydligen sagt det unde...

Av Cassandra - 2 februari 2012 14:43

När jag kom till bildlektionen förut så sa läraren att vi skulle på en utställning under lektionen :D :O Här kommer massa (mobil) bilder:                           ...

Av Cassandra - 31 januari 2012 19:15

            Jävla skitdag, inte ens hemma från skolan än.... (I hate trains) ...

Ovido - Quiz & Flashcards