Alla inlägg den 21 september 2011

Av Cassandra - 21 september 2011 16:20

När jag vaknade idag hade jag ont i halsen. Svullen och röd, inte bra. Dessutom har det gått mycket förkylning och feber i skolan den senaste veckan, jag tror Ellinor smittat mig. Hon var i skolan igår fast hon var sjuk. Jag har inte feber i alla fall, det har hon. Stackaren. Jag gick i alla fall och la mig igen, vaknade runt halv 12. Kollade på Hem till Gården med mamma och drack té för halsen. Sedan fick jag tråkigt, så nu har jag skickat iväg mamma till Kil för att köpa choklad och låna en bok till mig.


Synd att jag missade historialektionen idag, vi håller på med en uppsats om antiken. Har föräldramöte imorgon, vi ska hålla ett föredrag om en tavla på engelska för alla föräldrar och de andra i klassen. Med min hals kommer det gå åt helvete. Ärligt talat har jag inte ens bestämt vad jag ska säga.


Nu ska jag gå in på www.weheartit.com - älskar den sidan, och det ger mig något att göra tills mamma kommer hem.

 

Angående telefonen i förra inlägget så ville han ha 1000 kronor och min mobil, vilket jag tycker är för mycket med tanke på att den är begagnad. Jag väntar till jul istället, då alla ska sälja av sina mobiler då de fått nya (antagligen Iphone 5. de bortskämda skitungarna, haha!). Då brukar det vara billigt. Och egentligen är det inget fel på den jag har nu, jag är bara som min storebror är med kläder, jag vill ha de senaste mobilerna hela tiden! Han vill ha Levis, jag vill ha Iphone^^

Ovido - Quiz & Flashcards