Alla inlägg den 7 september 2011

Av Cassandra - 7 september 2011 22:38

Jag är helt fast för bandet AiluCrash. Det har jag varit sedan jag kollade på "Jag saknar dig". Eh... I måndags. Inte så länge alltså. I alla fall så släppte dom sitt debutalbum idag, och eftersom jag lyssnar på låten "Turn the Tide" non- stop när jag har varit i skolan (har ju inte precis Wi- Fi hemma...) och har abstinens efter den när jag är hemma och inte kan lyssna på den så gick jag nyss in på sidan och köpte hela albumet!! Efteråt blev jag helt euforisk! Den kommer troligtvis på måndag, kanske på fredag, och jag kan knappt vänta!!   


   

Av Cassandra - 7 september 2011 09:58

Jag funderade på att (återigen) starta med att be om ursäkt för dålig uppdatering. Men det struntar jag i, jag uppdaterar då och då, så är det bara. För mig är bloggen typ som en dagbok nästan, så att jag själv ska komma ihåg.

I alla fall så var jag på bio med Sandra i måndags, vi såg "Jag saknar dig". Min syster dog när jag var fyra, så jag tyckte den filmen vore bra. Något man kan relatera till, liksom.

Filmen var i alla fall bra, lite trög i början kanske. I alla fall så fanns det ett band med i filmen som finns i verkligheten också, som heter AiluCrash. Riktigt bra! Jag är beroende av låten "Cilla turns" / "Turn the tide". Jag lyssnar på den hela tiden! Så här kommer en länk:


http://www.youtube.com/watch?v=P8MxapXJKdo


 

Jag börjar nu, ses!

Ovido - Quiz & Flashcards