Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Frågor och svar!

Av Cassandra - 28 augusti 2011 08:00


1. Är du singel?: Ja :)

2. Är du lycklig?: Ja, men trött... ^^
3. Är du uttråkad?: Det är jag alltid!
4. Är du ledsen?: Inte just nu :)
5. Är du svensk?: Hehe, delvis :)
6. Är du cool?: Hell yeah!   
7. Är du från Irland?: Knappast!

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nej. Kärlek växer fram.
2. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?: Ja.
3. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?: Japp.
4. Har du haft en hemlig beundrare?: Ja. Det var någon som lämnade blommor utanför mitt fönster varje dag under en hel sommar :)
5. Är du kär?: Tror inte det...?
6. Vill du gifta dig när du blir stor?: Ja.
1. Bilddagboken eller lunar?: bilddagboken.
2. Blind eller döv?: döv.
3. Katter eller hundar?: Båda.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få nära vänner, helt klart!
5. Coca-Cola eller Sprite?: Coca-Cola!
6. Utekväll eller hemmakväll?: Hemmakväll med FILM!! (hehe, filmfreak XD)
7. Pengar eller lycka?: Lycka, helt klart, men tar gärna pengar med :)
8. Dag eller natt?: Kväll.
9. Facebook eller mobil?: Mobilen!   
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Ja.
2. Brutit något?: Ja, handleden på 3 ställen- aj säger jag bara.
3. Gjort nåt du ångrar?: Det har väl alla?
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, mamma skulle låsa in mig första bästa fängelsehåla om jag ens tänkte tanken O.o
5. Ljugit för någon du tycker om?: Åter igen- Det har väl alla gjort någon gång?
6. Ätit en hel tårta?: Haha, det har jag säkert! Men inte på en gång xD
7. Gjort bort dig offentligt? Jepp.
8. Gråtit när ett husdjur dött?: Såklart :(
1. Telefonsamtalet du gjorde: Bhol, han svarade inte den tråkmånsen :(
2. Telefonsamtalet du fick: Micke
3. Personen du var med: Mamma.
4. Roligaste grejen som hänt: Haha, vet inte, men det var säkert någon flummigt, oseriöst med några kompisar!
5. Personen du smsade: Mica, tror jag.
6. Personen du fick sms av: Mica.
7. Personen du tänkte på: Öhm... Mamma? 
8. Du skrev till på facebook: Sandra.
9. Du kommenterade: Sandra.
10. Du tillbringade natten med: Kudden :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 februari 2012 15:30

         

Av Cassandra - 7 februari 2012 10:31


Haha, jo, på grund av att jag är så lättuttråkad idag så googlade jag "I am bored, what should I do?" eller något sånt... Hittade en länk. Skrttade ihjäl mig nästan!! Under lektion... Haha XD Här är länken: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?...

Av Cassandra - 7 februari 2012 09:02


...när jag tröttnar på allt innan jag ens börjat. Somnade 7 igår kväll, vaknade 12, somnade inte om igen förän halv 6 på morgonen... När jag ska upp klockan 6. Kom till skolan bara för att få veta att vi har sovmorgon, dom hade tydligen sagt det unde...

Av Cassandra - 2 februari 2012 14:43

När jag kom till bildlektionen förut så sa läraren att vi skulle på en utställning under lektionen :D :O Här kommer massa (mobil) bilder:                           ...

Av Cassandra - 31 januari 2012 19:15

            Jävla skitdag, inte ens hemma från skolan än.... (I hate trains) ...

Ovido - Quiz & Flashcards