Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Födelsedagsförberedelser!!

Av Cassandra - 27 augusti 2011 16:14

Hej!

Jag fyller år imorgon! :D Så jag bakade en paj och 2 äppelkakor igår, och imorse bakade jag mockarutor nästan direkt efter att jag vaknat. Tårtan väntar jag med lite. Det blir marsipantårta! Jag ääälskar marsipantårta och fattar inte hur så många inte gör det... Alltid när jag har det är det massor av gäster som klagar över mitt val av tårta. I år skiter jag i det. Dom får äta kaka i stället om tårtan inte duger.


Anledningen till att jag inte bloggat på ett tag (även om jag inte är särskilt bra på att updatera i vilket fall som helst...) är att jag skrev ett väldigt långt och detaljerat inlägg på bloggen i måndags om första skoldagen i gymnasiet. Precis när jag skulle spara så blev det fel på sidan och hela inlägget raderades. Så jag har spenderat veckan med att hata bloggplatsen.se och med att vänja mig vid att gå i gymnasiet och med mitt nya schema. Jag hoppas på att updatera mer när jag får min MacBook från skolan på måndag! HERREGUD VA JAG LÄNGTAR!!!   


     


Ska skriva ett till inlägg där mitt nya schema är med också! Lovar! 

Hejdå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 februari 2012 15:30

         

Av Cassandra - 7 februari 2012 10:31


Haha, jo, på grund av att jag är så lättuttråkad idag så googlade jag "I am bored, what should I do?" eller något sånt... Hittade en länk. Skrttade ihjäl mig nästan!! Under lektion... Haha XD Här är länken: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?...

Av Cassandra - 7 februari 2012 09:02


...när jag tröttnar på allt innan jag ens börjat. Somnade 7 igår kväll, vaknade 12, somnade inte om igen förän halv 6 på morgonen... När jag ska upp klockan 6. Kom till skolan bara för att få veta att vi har sovmorgon, dom hade tydligen sagt det unde...

Av Cassandra - 2 februari 2012 14:43

När jag kom till bildlektionen förut så sa läraren att vi skulle på en utställning under lektionen :D :O Här kommer massa (mobil) bilder:                           ...

Av Cassandra - 31 januari 2012 19:15

            Jävla skitdag, inte ens hemma från skolan än.... (I hate trains) ...

Ovido - Quiz & Flashcards