Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Dödens handskar över dina fingrar

Av Cassandra - 14 november 2010 14:35

Jag klamrar mig fast vid dina fötter
du tittar på mig med svarta ögon
och ett rakt streck till mun
Vad ser du? Vad känner du? Hur?
Vad vill du?


Att falla ned i denna avgrund
det gick så lätt
det gick så smärtsamt fort
jag förstod inte ens vad som hände
men mitt hjärta blöder


Jag snyftar vid dina fötter
du sliter dig från mig och går
din rygg är inte rak
Är det skam? Rädsla? Ånger?
Jag vet inte, jag kan inte se
från min djupa avgrund


Att resa mig från detta iskalla golv
det går inte, jag är fastklistrad
mot frosten som biter sig igenom
min flortunna hud
Jag vet inte vad som händer
men min rygg blöder


Jag sträcker mig efter dina fötter
du ökar farten, springer bort
dina fötter försvinner ur min syn
Är det skam? Är det rädsla för vad som händer
när du försvunnit från din egen brottsplats
och lämnat mig för att dö?


// Cas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cassandra - 14 februari 2012 15:30

         

Av Cassandra - 7 februari 2012 10:31


Haha, jo, på grund av att jag är så lättuttråkad idag så googlade jag "I am bored, what should I do?" eller något sånt... Hittade en länk. Skrttade ihjäl mig nästan!! Under lektion... Haha XD Här är länken: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?...

Av Cassandra - 7 februari 2012 09:02


...när jag tröttnar på allt innan jag ens börjat. Somnade 7 igår kväll, vaknade 12, somnade inte om igen förän halv 6 på morgonen... När jag ska upp klockan 6. Kom till skolan bara för att få veta att vi har sovmorgon, dom hade tydligen sagt det unde...

Av Cassandra - 2 februari 2012 14:43

När jag kom till bildlektionen förut så sa läraren att vi skulle på en utställning under lektionen :D :O Här kommer massa (mobil) bilder:                           ...

Av Cassandra - 31 januari 2012 19:15

            Jävla skitdag, inte ens hemma från skolan än.... (I hate trains) ...

Ovido - Quiz & Flashcards